یکی از موضوع هایی که از اهمیت بالایی برای نویسندگان محتوا دارد ، میزان کلمه ای است که از آنها توقع دارید . بسیاری از افرادی بر این باورند که محتواهایی که زیر 300 کلمه است سئو نمی شود.

اما تفکر سئو یک تفکر دو دوتا چهارتایی نیست ، برای درک اینکه چه تعداد کلمه برای کار شما کافی است تا انتهای این مقاله با من همراه باشید.

آسمان خراش یا skyscraper چیست ؟

تهران را در نظر بگیرید ، از اکثر نقاط شهر تهران می توانید برج میلاد را ببینید ، برج میلاد یک آسمان خراش یا skyscraper است.

در بین سئو هم محتواهایی وجود دارد که طول زیادی دارند ، که اصطلاحا به این نوع محتواها آسمان خراش یا skyscraper می گویند . اگر شما یک آسمان خراش بنویسید قطعا آسمان خراش شما در نتایج گوگل در رتبه های بالاتری قرار میگیرد .این نوع محتواها تا قبل از سال 2019 از ارزش بالایی برخوردار بودند اما امروز که 2021 است نیازی به نوشتن آسمان خراش ها نداریم.

چه تعداد کلمه برای محتوای خود بنویسیم ؟

قبل از اینکه زوم کلی بر روی تعداد کلمات کنیم کافی است به جنس کلمه ی کلیدی خود توجه کنیم . یعنی ببینیم که چه کلمه ای را انتخاب کرده ایم ، سپس محتواهایی که در نتایج بالای گوگل هستند را بررسی کنیم و بعد شروع به تولید محتوا کنیم.

گاها در سایت هایی که مدلینگ هستند شما نیاز به نوشتن محتوای متنی ندارید و با تصاویر می توانید نتایج خوبی حاصل کنید ، در برخی از نتایج آموزشی نیاز به ویدئوهای خاص دارید و برخی دیگر نیاز به نوشتن یک متن کامل دارید.

کامل بودن محتوا و تخصصی بودن محتوا از نظر گوگل ارزش بیشتری دارد. باتوجه به آپدیت اخیر گوگل که در کنفرانس گوگل I/O 2021 معرفی شد. آپدیت MUM قابلیت شناسایی متغییرهای پیچیده را دارد که به کاربر کمک می کند تا جواب خود را در میان تمام زبانهای موجود پیدا کند.

یعنی هرچه محتوای تخصصی و کاملتری بنویسید قطعا رتبه های بهتری را خواهید داشت.

پیشنهاد می کنم برای دریافت اطلاعات بیشتر به آموزش رایگان سئو مراجعه فرمایید.

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *